Wednesday, January 19, 2011

✿you hold the key to my heart ✿

hari yang membosankan...???
---------------------------------------------------
you,
you,
you hold the key to my heart?

   
macam selalu tak ada benda yang best pun dalam hidup aku
tapi hari ni, tak tahu kenapa semua memory-memory terkeluar dari ingatan aku??
baik yang indah dan yang pahit -_-
entahlah...

dah hampir setahun setengah tapi ??
tak banyak berubah,
dia tetap dia..
aku tetap aku..
ego.ego.ego
_:_

kalau dulu apa yang aku buat semua dapat perhatian dia
tapi sekarang, tak lagi...
agaknya siapalah yang jadi perhatian dia sekarang.. hrumm

YA ALLAH...
kenapalah, benda yang selalu tak nak berlaku mesti akan belaku
kalau betul apa yang terjadi ada hikmahnya,
aku terima...
walaupun sakit,perit masih tak hilang dari ingatan...

mungkin bukan sekarang
tapi
insyallah
satu hari nanti
insyallah..

P/s : awk saya minta maaf sangat-sangat kalau selama ini
saya ada buat awak sakit hati,
saya cuba jadi yang terbaik untuk awak
tapi entah
mungkin saya belum cukup sempurna untuk awak..
kalau saya diberi peluang lagi sekali untuk jadi sebahagian dari hidup awak
insyallah saya akan cuba..
buat awak orang yang paling bahagia kat dunia ini...
INSYALLAH

-------------
----------------------------------

No comments: