Saturday, January 8, 2011

✿i wish you would text me ✿


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

morning everyone...
"when my phone rings, the only name i always want to see is yours."
 
MUHD AIDIL EZHAR 
  
hari ni mood tak best...tak macam selalu happy je..
entah kenapa dalam 2-3 mimggu ni mood down gila kot...
kalau dari muka memanglah nampak happy tapi dalam hati sape yang tau... 
arrgghhhh (adakah ini dinamakan rindu)
kalau ikut kan perasaan nak je panjat bangunan tinggi-tinggi pastu dari atas terjun ke bawah
HUH~ (puas ke kalau wat macam tue)

kenapa ni...asal eh susah nak lupakan die...???
"YA ALLAH YA TUHANKU"
kenapa mesti die??
kenapa??

bila phone bunyi..mesti cepat-cepat nak pick-up dengan harapan dia la yang call or mesej
sampai bila dalam toilet pun sanggup keluar dari toilet nak tengok sape yang call
kadang-kadang terasa macam orang gila pun ada..
~OWH tidak aku dah gila bayang...

tapi
die ingat kat aku tak?? 
ke aku je yang perasaan dalam erti kata pendek (syok sendiri)
semua tu hanya tuhan dengan die je yang tahu......
tapi aku hope sangat-sangat dia pun rindu kat aku (◕‿◕)


macam pepatah inggeris berkata

QUEEN to an adorable KING ;)

insyallah aku ketemu juga MR RIGHT untuk menceriakan hari-hari aku,
cepat dengan lambat
will see...

amin ya rabbal alamin...

____________________________________________________________



No comments: